1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dv. jul. 19, 2019 2:54 pm

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Modern Family
EntradaPublicat: dg. set. 25, 2011 9:28 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. jul. 18, 2009 5:23 pm
Entrades: 3
No sé si heu vist una sèrie americana que fan per Antena Neox en obert, el dimarts als vespre (i els dissabtes i diumenges a la tarda).
És una sèrie molt inteligent i divertida.
Tracta d'una família actual americana: l'avi que s'ha tronat a casar amb una "tia bona! colombiana que té un fill que es creu més gran del que és. L'home té dos fillls ja grans , d'un matrimoni anterior. La filla, casada i amb 3 fills; l'adolescent enganxada al mòbil, la llesta empollona i el petit que fa de petit. I el seu marit és un "tonto" rematat. I l'altre fill, germà d'aquesta, és gai i viu amb el seu nòvio, ex-músic i que han adoptat una nena vietnamita. Amb tot aquest enrenou, aprofiten per tractar temes relacionats, mai més ben dit, amb les relacions familiars, amb gags delirants, propis de l'eslaptic, però amb un final i un rerafons molt seriós.
A més, de tant en tant apareixen els personatges, asseguts en un sofà i parlant a la càmera i donant expliacions sobre la situació que s'està desenvolupant, com en un documental, on els protagonistes expliquen la seva versió de la història.
I a més, de tant en tant, enmig de l'escena, algun personatge, et mira directament a la càmera, emfatitzant el seu raonament o posant cara de circumstàncies.
Però hi ha un gag recurrent en quasi tots els episodis que em fa recordar cada vegada en Tintín, i que no sé si els guionistes ho tenen en compte.
A la casa de la filla, hi ha unes escales per pujar a les habitacions, i gairebé sempre, tots ensopeguen amb un esglaó que està trencat. I el pare sempre diu: "haig d'arreglar aquest esglaó". Però els episodis passen i l'esglaó segueix sense arreglar-se, i la gent segueix ensopegant.
Això si: ningú truca al senyor Boullu (ni hi ha cap carnisseria Sensòs) per que ho vingui a arreglar.

Però en fí, m'ha semblat interessant comunicar-ho per si algú hi ha via pensat tot veient la sèrie.

Bítelman

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: Modern Family
EntradaPublicat: dg. oct. 30, 2011 3:01 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Hola, Bitelman.

No he vist aquesta sèrie. Nops. Ni crec que la miri, no perquè em pensi que no pot ser bona, sinó perquè, jo, en el meu cas, no solc mirar gaire la tele.

No obstant, com que mai se sap, prenc nota mental de la teva sugerència. Modern Family. Si la miro, ho diré en aquest fòrum, perquè suposo que a tots interessarà la meva opinió, ni que sigui només com a curiositat (home, bé, ¿i perquè no? ja procuraré jo no enrollar-me massa, ehem).

Per la resta, sí que el gag de l'escaló recorda molt a en Tintín. Suposo que a mi també m'ho hauria recordat d'haver-ho vist jo mateix. És que en Tintín és ben universal en moltes coses, ¿no trobeu?

En fi, ja ho anirem parlant.

Bona tarda, gent tintinaire. :-)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dv. gen. 13, 2012 5:46 pm 
Desconnectat

Membre des de: dc. març 04, 2009 8:33 am
Entrades: 19
Hola!

Jo segueixo aquesta sèrie, i realment no m'havia fixat en aquest gag concret (vull dir que no m'adonava de les similituds amb els còmics). Però és ben cert, sembla un homenatge potser inconscient dels guionistes a la saga d'Hergé. En tot cas ara me'l miraré diferent...
:-)

En tot cas, avisar als tintinaires que aquest fet pot ser de les poques similituds de la sèrie amb el còmic d'Hergé. Res més hi té cap connexió (diria!).

Torna a l’inici

EntradaPublicat: ds. gen. 14, 2012 6:40 pm 
Desconnectat

Membre des de: dj. nov. 11, 2004 3:18 pm
Entrades: 86
Ubicació: Brussel·les
Molt bona sèrie, i el detall de l'esglaó surt a tots els capítols, em sembla massa per ser una casualitat

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. gen. 16, 2012 2:44 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Aristides_Llepafils ha escrit:
Molt bona sèrie, i el detall de l'esglaó surt a tots els capítols, em sembla massa per ser una casualitat

Sí, no sembla massa verosímil que sigui una casualidad, Aristides... Estic bastant d'acord amb tu en aquest punt.

Salutacions. :-)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. gen. 29, 2014 4:01 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. gen. 28, 2012 10:58 am
Entrades: 43
Aralforn ha escrit:
Hola!

Jo segueixo aquesta sèrie, i realment no m'havia fixat en aquest gag concret (vull dir que no m'adonava de les similituds amb els còmics). Però és ben cert, sembla un homenatge potser inconscient dels guionistes a la saga d'Hergé. En tot cas ara me'l miraré diferent...

En tot cas, avisar als tintinaires que aquest fet pot ser de les poques similituds de la sèrie amb el còmic d'Hergé. Res més hi té cap connexió (diria!).

Està bé, la sèrie Modern Family.

Crec que un dels protagonistes és un extraterrestre que pot parlar anglès. De color verd. Crec.

Facebook: Mark Corbera Mestres .

Lletra Perenne: ca.lletra-perenne.wikia.com

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. gen. 29, 2014 4:03 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. gen. 28, 2012 10:58 am
Entrades: 43
Cronos_7s ha escrit:
Aralforn ha escrit:
Hola!

Està bé, la sèrie Modern Family.

Crec que un dels protagonistes és un extraterrestre que pot parlar anglès. De color verd. Crec.

Suposo...

Facebook: Mark Corbera Mestres .

Lletra Perenne: ca.lletra-perenne.wikia.com

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum