1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dt. oct. 22, 2019 12:23 pm

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Següent
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dg. maig 16, 2010 11:47 am 
Desconnectat

Membre des de: dt. gen. 13, 2009 12:17 pm
Entrades: 15
Ubicació: Barcelona
cromelnordic ha escrit:

I, insisteixo: la ma d'Hergé, per mi, no és sagrada... com no ho hauria de ser la ma de ningun escriptor, ni tant sols la d'un tant bo com Hergé. Els personatges hauríen de pertanyer al futur, no morir en forma de pedra. La meva ma tampoc serà sagrada... o crec que mai la consideraré com a tal.
.

En esto estoy deacuerdo, debería ser una franquicia como lo es Disney, que no murió cuando Walt la diñó .. Pero la última voluntad de un hombre es la última voluntad y eso se tiene que respetar siempre. Lo dejó bién claro. Pensar lo contrario es hacerse vanas ilusiones. A mi también me gustaría nuevos Tintines al estilo de lo que han hecho con Blake y Mortimer... pero no lo verán tus ojos ni los míos. Jamás... siempre podemos soñar, eso si ;-)

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dg. maig 16, 2010 12:53 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. ago. 16, 2008 3:33 pm
Entrades: 78
Jajajajaja! Ets molt graciós Crom (de bon rotllo) :D

Bé, esperar l'improbable no em sembla la millor filosofia de vida, però no soc qui per a negar res, per tant pots esperar el que vulguis. Que Fanny canvï de parer, que el comunisme s'imposi al món abolint la propietat privada, o que a la final de Wimbledon d'aquest any aterri una nau extraterrestre a la pista.

El que si diré, i això seriosament, és que la millor manera de matar un personatge no és deixar de publicar material nou, sinó publicar históries indignes (mira si no el lamentable cas de l'Astèrix després de la mort de Goscinny).

Per a mi Tintin era Hergé, i ja m'està bé que no treguin res de nou. La vida és una cosa molt rica que constantment ofereix nous estimuls. Estirar la corda fins a l'infinit d'un tema acabat no em crida pas.

A la vida hi han coses que s'han d'acceptar, com la mort o el punt i final del que sigui. Disfruta del que queda i no et lamentis de que no hi haguin novetats.

Una abraçada tintinaires.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dl. maig 17, 2010 8:51 am 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
scardanelli ha escrit:
Jajajajaja! Ets molt graciós Crom (de bon rotllo) :D

Bé, esperar l'improbable no em sembla la millor filosofia de vida, però no soc qui per a negar res, per tant pots esperar el que vulguis. Que Fanny canvï de parer, que el comunisme s'imposi al món abolint la propietat privada, o que a la final de Wimbledon d'aquest any aterri una nau extraterrestre a la pista.

El que si diré, i això seriosament, és que la millor manera de matar un personatge no és deixar de publicar material nou, sinó publicar históries indignes (mira si no el lamentable cas de l'Astèrix després de la mort de Goscinny).

Per a mi Tintin era Hergé, i ja m'està bé que no treguin res de nou. La vida és una cosa molt rica que constantment ofereix nous estimuls. Estirar la corda fins a l'infinit d'un tema acabat no em crida pas.

A la vida hi han coses que s'han d'acceptar, com la mort o el punt i final del que sigui. Disfruta del que queda i no et lamentis de que no hi haguin novetats.

Una abraçada tintinaires.

Sense comentaris. Bon dia, scardanelli.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. juny 01, 2010 1:59 pm 
Desconnectat

Membre des de: dv. set. 18, 2009 5:58 pm
Entrades: 21
Ubicació: Tibet
Amics, no se si heu vist el darrer butlletí de 1001... Hi ha una notícia breu que complementa el que dèiem aquests darrers dies (faig un copiar/enganxar):

"En una entrevista a France Cultura el guionista Lewis Trondheim va comentar que prepara un àlbum de Tintín amb la col·laboració de Benoît Peeters per al 2053 ¿? Resulta que aquest any els drets d’Hergé passaran a ser de domini públic."

Això aclareix una mica les conjetures que vam fer, almenys li dona la raó a Scardanelli pel que fa a la caducitat dels drets d'Hergé. Continuo dient que no serà el mateix, però no us puc amagar que em fa gràcia que en plena vellesa la vida em pugui sorprendre amb un "nou àlbum d'en Tintín"!!!

Salut tintinaires!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. juny 01, 2010 2:20 pm 
Desconnectat

Llamp Beneït ha escrit:
Amics, no se si heu vist el darrer butlletí de 1001... Hi ha una notícia breu que complementa el que dèiem aquests darrers dies (faig un copiar/enganxar):

"En una entrevista a France Cultura el guionista Lewis Trondheim va comentar que prepara un àlbum de Tintín amb la col·laboració de Benoît Peeters per al 2053 ¿? Resulta que aquest any els drets d’Hergé passaran a ser de domini públic."

Això aclareix una mica les conjetures que vam fer, almenys li dona la raó a Scardanelli pel que fa a la caducitat dels drets d'Hergé. Continuo dient que no serà el mateix, però no us puc amagar que em fa gràcia que en plena vellesa la vida em pugui sorprendre amb un "nou àlbum d'en Tintín"!!!

Salut tintinaires!

Jopé ... jo amb 81 anys .. i si hi arribo !!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. juny 01, 2010 2:53 pm 
Desconnectat

Pauet ha escrit:

Afortunat! Jo en tindré 92!!! Bé, almenys serà un alicient més per intentar d'arribar-hi en condicions...

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. juny 01, 2010 3:47 pm 
Desconnectat

Llamp Beneït ha escrit:
Pauet ha escrit:

Afortunat! Jo en tindré 92!!! Bé, almenys serà un alicient més per intentar d'arribar-hi en condicions...

Y todo por la testarudez de RG .. claro que será lo mismo .. mira Blake y Mortimer .... no pueden defraudar, lo tendrán super estudiado con el mejor equipo sin duda ..

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. juny 02, 2010 7:26 am 
Desconnectat

Membre des de: dj. nov. 11, 2004 3:18 pm
Entrades: 86
Ubicació: Brussel·les
Doncs per mi seran 98 i espero llegir-lo amb força interès. Ja va corregir Hergé la seva frase: Per lectors de 7 a 107 anys

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. juny 02, 2010 7:31 am 
Desconnectat

Aristides_Llepafils ha escrit:
Doncs per mi seran 98 i espero llegir-lo amb força interès. Ja va corregir Hergé la seva frase: Per lectors de 7 a 107 anys

Això si Moulinstart no destrossa Tintín abans... que mai se sap.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. juny 03, 2010 10:02 pm 
Desconnectat

Jo només en tindré 78. Vaig sobradíssim, per mi que s'ho prenguin amb calma jajajajajajajaja!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. juny 04, 2010 1:21 pm 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
Jo només en tindré 78. Vaig sobradíssim, per mi que s'ho prenguin amb calma jajajajajajajaja!

Sense comentaris.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. juny 04, 2010 7:46 pm 
Desconnectat

Pauet ha escrit:
Llamp Beneït ha escrit:
Pauet ha escrit:

Y todo por la testarudez de RG .. claro que será lo mismo .. mira Blake y Mortimer .... no pueden defraudar, lo tendrán super estudiado con el mejor equipo sin duda ..

Es cert que Blake i Mortimer a assolit un nivell molt alt en la etapa post-Jacobs (especialment amb Benoit) però és un univers més fàcil de reproduir que no pas el d'en Tintin. Jo preferiria que no publiquessin més àlbums però, si ho fan, que reprodueixin l'estil d'Hergé de la manera més fidel possible. No m'imagino el Tintin amb un estil diferent.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dl. juny 07, 2010 2:31 pm 
Desconnectat

Hi ha una cosa que no em quadra, però. Si continuem calculant edats, veig que l'any 2053 en Benoït Peters tindrà 97 anys i en Lewis Trondheim 89. Aleshores, com ho faran? Ja han començat a preparar l'àlbum i el guardaran sota custòdia fins l'any 2053? Aprofitaran per fer-ne més d'un i a partir del 2053 aniran sortint periòdicament?

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re:
EntradaPublicat: dj. jul. 22, 2010 12:57 pm 
Desconnectat

Llamp Beneït ha escrit:
Hi ha una cosa que no em quadra, però. Si continuem calculant edats, veig que l'any 2053 en Benoït Peters tindrà 97 anys i en Lewis Trondheim 89. Aleshores, com ho faran? Ja han començat a preparar l'àlbum i el guardaran sota custòdia fins l'any 2053? Aprofitaran per fer-ne més d'un i a partir del 2053 aniran sortint periòdicament?

Jo penso que no caldrà esperar tant. Entre d'altres possibles vies, les lleis poden canviar...

A més, no sé què voleu que us digui... Això que Hergé volgués matar al seu personatge, ho veig amb mals ulls, diguin el que diguin les lleis.

PD: Aquí no veig res que faci riure, jo.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: Fòrum tintinaire. ¿Que hi ha algú?
EntradaPublicat: ds. oct. 16, 2010 12:10 pm 
Desconnectat

Hergé volia, literalment, matar en Tintín a Art-Alfa. Potser al final no s'haguès atrevit, pero volia assesinar-lo a la terrassa d'un amic d'Hergé de L.A. Ja n'estava una mica fart d'en Tintin. També es rumoreja que Art-Alfa volia ser un àlbum doble, amb 128 planxes, però això si que no m'ho crec...

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :