1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dc. juny 19, 2019 11:08 pm

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Següent
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. maig 11, 2010 4:27 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. gen. 13, 2009 12:17 pm
Entrades: 15
Ubicació: Barcelona
Igual es porque el público en que lee Tintín en Català es limitado

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. maig 11, 2010 6:22 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Pauet ha escrit:

Es posible.

Esta web, en todo caso, pone pocas novedades y pocos artículos nuevos. La mayoría de los nuevos artículos se ponen en la revista en papel físico, apenas muy pocos en la web.

Opino que deberían interesarse más por captar nuevos lectores poniendo nuevo material... pero la decisión es suya.

Salutacions.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. maig 11, 2010 7:49 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. ago. 16, 2008 3:33 pm
Entrades: 78
Pauet ha escrit:

Ets en ZinZin del forum en castellà? jajajaja! Que petit és el món.

A veure si entre tots revifem això una miqueta, que a Catalunya hi ha tradició tintinaire com enlloc :wink:

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. maig 12, 2010 7:21 am 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
Pauet ha escrit:

A veure si entre tots revifem això una miqueta, que a Catalunya hi ha tradició tintinaire com enlloc :wink:

Si, soc el mateix .. ja ja ja . ¿ I tu, qui ets?

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. maig 12, 2010 7:30 am 
Desconnectat

cromelnordic ha escrit:
Pauet ha escrit:

Es posible.

Esta web, en todo caso, pone pocas novedades y pocos artículos nuevos. La mayoría de los nuevos artículos se ponen en la revista en papel físico, apenas muy pocos en la web.

Opino que deberían interesarse más por captar nuevos lectores poniendo nuevo material... pero la decisión es suya.

Salutacions.

Aixós de posar nou material ho veig francament molt difícil :wink:

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. maig 12, 2010 2:39 pm 
Desconnectat

Pauet ha escrit:
cromelnordic ha escrit:
Pauet ha escrit:

Es posible.

Salutacions.

¿Perquè dius això, Pauet? No ho entenc. Si no m'ho vols explicar, no m'ho expliquis; pero si no et molesta, explica-m'ho. Vaja...

A veure. Malgrat que en Tintín siguin només 25 àlbums (més els pirates i les versions preoficials), tenen molta informació variada i se'n podrien escriure (i, aposto, se'n escriuran) molts llibres sobre el seu contingut. Passaran molts anys abans que Tintín quedi colapsat, predic.

I hi ha una nova aventura de Tintín, o això opino; es diu "Tintín al nou món", i apareix mencionada i breument comentada a la web de Tintincat, ja ho crec. I, per cert, potser estic mal informat, però si ho sé bé crec que Hergé va donar autorització per a escriure aquest llibre. ¿M'equivoco? Si no m'equivoqués, doncs ja veus... Viure per veure.

Per tant... bé, per ara, crec que he dit suficient.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. maig 12, 2010 3:29 pm 
Desconnectat

cromelnordic ha escrit:
Pauet ha escrit:
cromelnordic ha escrit:
Pauet ha escrit:

Es posible.

Salutacions.

¿Perquè dius això, Pauet? No ho entenc. Si no m'ho vols explicar, no m'ho expliquis; pero si no et molesta, explica-m'ho. Vaja...

.

Molt senzill, RG es mort.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. maig 12, 2010 9:47 pm 
Desconnectat

Pauet ha escrit:
scardanelli ha escrit:
Pauet ha escrit:

Si, soc el mateix .. ja ja ja . ¿ I tu, qui ets?

Jo soc en Tontin. I ja tinc ganes de postejar en català. Fora bó que en Xifort s'animés a passar per aqui més sovint :)

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. maig 13, 2010 3:10 pm 
Desconnectat

Pauet ha escrit:
cromelnordic ha escrit:
(...)

.

Suposo que vols dir en GR, o sigui, en Georges Remi, alies Hergé.

Doncs sí. N'Hergé está mort (és clar, ja ho sabia). I amb n'Hergé va morir un geni, un gran creatiu; o, almenys, no seré jo el qui ho discuteixi, i pel que crec molts ratificarien la meva opinió en aquest punt. Hergé era un home excel.lent.

No obstant, malgrat el seu testament, igual les coses canviaran i hi haurà noves aventures de Tintín... Tinc una certa impressió...

En tot cas, sí que existeix una aventura de Tintín publicada després de la mort d'Hergé, i amb autorització d'Hergé precisament pel que crec saber. Es diu "Tintín al nou món". ¿Una excepció al testament? No m'atreveixo a contestar-ho...

Bé, aquí queden aquests comentaris.

Salutacions.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. maig 13, 2010 3:36 pm 
Desconnectat

cromelnordic ha escrit:
Pauet ha escrit:
cromelnordic ha escrit:
(...)

.

Suposo que vols dir en GR, o sigui, en Georges Remi, alies Hergé.

Doncs sí. N'Hergé está mort (és clar, ja ho sabia). I amb n'Hergé va morir un geni, un gran creatiu; o, almenys, no seré jo el qui ho discuteixi, i pel que crec molts ratificarien la meva opinió en aquest punt. Hergé era un home excel.lent.

No obstant, malgrat el seu testament, igual les coses canviaran i hi haurà noves aventures de Tintín... Tinc una certa impressió...

En tot cas, sí que existeix una aventura de Tintín publicada després de la mort d'Hergé, i amb autorització d'Hergé precisament pel que crec saber. Es diu "Tintín al nou món". ¿Una excepció al testament? No m'atreveixo a contestar-ho...

Bé, aquí queden aquests comentaris.

Salutacions.

El seudónimo artístico de Hergé viene, (por ser ésa la pronunciación de sus iniciales invertidas (R.G.) del francés.

¿Esto que dices de las nuevas aventuras de Tintín, en que te basas? ¿Solamente es una impresión tuya o hay algo sólido?

Lo que comentas de "Tintín y el nuevo mundo" que yo sepa, y hasta el momento, es una novela.. ¿es que se va a adaptar al cómic? ..

Perdón por no escribir en Catalán, es que no se me da nada bién.

Saludos

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. maig 13, 2010 4:36 pm 
Desconnectat

Pauet ha escrit:
(...)

¿Esto que dices de las nuevas aventuras de Tintín, en que te basas? ¿Solamente es una impresión tuya o hay algo sólido?

Lo que comentas de "Tintín y el nuevo mundo" que yo sepa, y hasta el momento, es una novela.. ¿es que se va a adaptar al cómic? ..

Perdón por no escribir en Catalán, es que no se me da nada bién.

Saludos

Pues en castellano, amigo mio. :-)

Tíntin y el nuevo mundo, efectivamente, es una novela y, que yo sepa, no aún un cómic. Pero bueno, desde un punto de vista estricto es una aventura de Tintín. ¿O no?

Podría ser que estuviera bien adaptarlo al cómic... Lo desconozco.

Un saludo, chicos.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. maig 13, 2010 8:59 pm 
Desconnectat

Treieu-vos del cap que dibuixin noves aventures. És absolutament impossible. Si més no fins que els drets passin a ésser patrimoni universal, la qual cosa passarà cap al 2040, 2050... :shock:

Personalment ja m'està bé. El Tintín és Hergé, i l'Hergé ja no hi és. Però es cert que aquest punt de vista no és compartit per alguns tintinaires, que voldrien que continuesin les aventures (com per exemple va continuar Blake i Mortimer després de la mort de Jacobs).

De totes maneres, el debat és estèril. Agradi o no, MAI hi haurà noves aventures.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. maig 14, 2010 7:32 am 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
Treieu-vos del cap que dibuixin noves aventures. És absolutament impossible. Si més no fins que els drets passin a ésser patrimoni universal, la qual cosa passarà cap al 2040, 2050... :shock:

Personalment ja m'està bé. El Tintín és Hergé, i l'Hergé ja no hi és. Però es cert que aquest punt de vista no és compartit per alguns tintinaires, que voldrien que continuesin les aventures (com per exemple va continuar Blake i Mortimer després de la mort de Jacobs).

De totes maneres, el debat és estèril. Agradi o no, MAI hi haurà noves aventures.

¿Perquè no? ¿Perquè no seria legal? Les lleis poden canviar i poden rebre vàries interpretacions, i... ara el patrimoni de Moulinstart ja no pertany a Hergé, qui ja no tornarà, sinó als seus hereders...

No sé, no sé... diguin el que diguin les lleis, jo no ho veig tant clar.

Hi ha alguna cosa que no em quadra.

I, si voleu la meva opinió, les aventures de Tintín haurien de continuar no obstant... però tu dius que no es podrà fer perquè legalment és impossible... No sé, alguna cosa no em quadra.

Ja ho veurem.

Bé, salutacions.

PD 1: ¿El llibre "Tintín al nou món" no és una nova aventura de Tíntin perquè no és un còmic? ¿És això?

PD 2: ¿Si els hereders de Tintín renunciessin als seus drets i els fessin universals, no es podrien fer noves aventures de Tintín? ¿O és que aquest pertany a Hergé estigui aquest viu o mort? ¿O és que els drets són irrenunciables passi el que passi?

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. maig 14, 2010 7:38 am 
Desconnectat

Tal vegada algun dia algú se la jugarà contra la llei i tindrem una nova aventura de Tintín... ¿Impossible? Mai se sap...

Si fos així, jo no sabria si anomenar-lo un heroi o un imbècil.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dv. maig 14, 2010 3:39 pm 
Desconnectat

Membre des de: dv. set. 18, 2009 5:58 pm
Entrades: 21
Ubicació: Tibet
Home, jo crec que mort Hergé, els àlbums d'en Tintín s'han ben acabat. Es podran fer divertiments, parides, muntatges, estudis, inclús, si voleu, àlbums fidedignes i excel·lents, però ja seran una altra cosa. Ningú és capaç de discutir si després de la mort de J.S.Bach es pot parlar de noves obres d'aquest gran compositor. Alguns dels seus fills van continuar l'estela del seu pare, però queda clar que no es el mateix.

L'únic punt de discussió crec que consistiria en esbrinar fins a quin punt, en els darrers temps, Hergé tenia el control de la seva obra. Es cert que les feines finals (acoloriment, muntatge, etc) eren delegades als col·laboradors, però crec que la idea inicial és el que hauria de prevaldre. A més, Hergé va deixar dit que, un cop mort, no volia que les aventures d'en Tintín continuessin.

Es la meva opinió, evidentment. A mi també m'agradaria llegir nous àlbums d'en Tintín, i nous llibres de Kafka, i escoltar noves peces de Bach, però no pot ser.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :