1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dv. set. 20, 2019 5:50 am

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4, 5  Següent
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Fòrum tintinaire. ¿Que hi ha algú?
EntradaPublicat: dl. març 03, 2008 5:12 am 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
No sé si és culpa de la falta de publicitat, o d'un altre factor. Però aquests fòrums estan més deserts que l'habitació d'en Tornassol quan aquest se n'anà "una temporada" a Sildàvia per l'aventura llunar. Dit de forma menys literària: que ningú comenta ni els meus fòrums ni els de més o menys ningú. El silenci és la resposta...

La gent que entra en aquest fòrum, o això diria jo, entra per un moment, deixa un missatge, i marxa ràpid, com si fos algun missatger enviant un telegrama d'en Xang al Tintín. En fi, que apareixen i desapareixen deixant poc rastre, com els Dupond.

¿No podria participar més gent, i més activament, en aquest fòrum, llamp de llamp? Segur que hi ha més d'una forma de promocionar aquest fòrum, el qual podria tenir excel.lents possibilitats.

No sé si només poden participar tinitinaires membres de l'associació, o qualsevol persona (m'ho varen explicar, però per algun motiu no n'estic molt segur del que em digueren, apart que no ho recordo molt bé). Però aquest fòrum, repeteixo, té possibilitats, no hem de deixar que en Tintín perdi diàleg. I ho dic seriosament.

En Tintín està sol i sense amics en el país dels Soviets. Fem-lo trobar companys!! Donem-li diàleg!! Endavant!!

Ja he acabat la tertúlia literària-reivindicativa. Ara és cosa teva si poses més granets d'arena en aquest fòrum, o si t'abstens. Allà tu, Milú, amb la teva consciència.

Salutacions a tothom!!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dg. març 23, 2008 2:35 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:22 pm
Entrades: 50
Ubicació: Barcelona
Hi ha un altre fòrum o subfòrum que està dedicat exclusivament als socis de Tintincat. Que té gaire moviment aquell?

Encara que Tintín és Tintín, crec que no és un tema que pugui donar tant de si i del qual es puguin dir tantes coses com perquè el fòrum tingui una activitat diària. Encara que potser en podria tenir una mica més d'activitat, això sí.

Per això pregunto lo de l'altre fòrum, l'exclusiu dels socis de Tintincat.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. març 25, 2008 9:04 am 
Desconnectat

David ha escrit:
Hi ha un altre fòrum o subfòrum que està dedicat exclusivament als socis de Tintincat. Que té gaire moviment aquell?

Encara que Tintín és Tintín, crec que no és un tema que pugui donar tant de si i del qual es puguin dir tantes coses com perquè el fòrum tingui una activitat diària. Encara que potser en podria tenir una mica més d'activitat, això sí.

Ja, David!!

Però jo poso de tant en tant articles sobre Tintín, i fòrums. ¿Com m'argumentaries que ningú es sent interessat a comentar-los? ¿No són prou bons? ¿O és potser, simplement, que ningú vol comentar res en aquest fòrum?

¿Com ho veus tu, David?

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dc. març 26, 2008 11:36 am 
Desconnectat

Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:22 pm
Entrades: 50
cromelnordic ha escrit:
David ha escrit:

Ja, David!!

Però jo poso de tant en tant articles sobre Tintín, i fòrums. ¿Com m'argumentaries que ningú es sent interessat a comentar-los? ¿No són prou bons? ¿O és potser, simplement, que ningú vol comentar res en aquest fòrum?

¿Com ho veus tu, David?

El problema es que de Tintín ja està dit gairebé tot, i l'Hergé ja no hi és des de fa una pila d'anys, de manera que no és un tema "d'actualitat", si em permets l'expressió.

No crec que tingui res a veure amb aquest fòrum, passaria el mateix a qualsevol altre.

Però repeteixo, el fòrum sí que podria tenir més activitat. No tanta com diària, però més sí!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. març 27, 2008 3:12 pm 
Desconnectat

David ha escrit:
cromelnordic ha escrit:
David ha escrit:

Ja, David!!

¿Com ho veus tu, David?

El problema es que de Tintín ja està dit gairebé tot, i l'Hergé ja no hi és des de fa una pila d'anys, de manera que no és un tema "d'actualitat", si em permets l'expressió.

No crec que tingui res a veure amb aquest fòrum, passaria el mateix a qualsevol altre.

Però repeteixo, el fòrum sí que podria tenir més activitat. No tanta com diària, però més sí!

¿Què et fa pensar, que de Tintín està dit gairebé tot? ¿Què vols dir, amb aquesta expressió?

No és un tema d'actualitat en Tintín com tampoc ho és en Sergi Grapes ni en Batman. Ni en Superman quasi mai.

Els temes d'actualitat solen ser sociopolítics. Quan no ho són, es refereixen generalment a temes literaris nous, per exemple. No estic absent d'aquesta realitat.

Apart, no veig cap problema en que un tema literari molt conegut sigui sotmès a examen pels seus fans, que en teoria som nosaltres els tintinaires.

A més, amb tots els respectes, Harry Potter serà dels pocs personatges que són més o menys "actualitat candent", però em sento molt més interessat per Tintín que per H.Potter. El jove mag (del qual en una ocasió en vaig tenir un dels seus llibres, i no em va interessar) me la trempa molt menys que el jovenet reporter etern.

En tot cas, aquesta expressió boniqueta i perfecta que sobre el Tintín ja està tot dit, la diràs tu...

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dj. jul. 17, 2008 3:49 pm 
Desconnectat

Membre des de: dj. jul. 17, 2008 3:36 pm
Entrades: 2
Hola?
Acabo d'aterrar en el vostre fòrum i m'he registrat. De sempre que he estat una seguidora d'en Tintin, i m'ha fet gràcia veure aquest fòrum.
Espero anar passant de tant en tant per aquí.....

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. jul. 22, 2008 4:52 pm 
Desconnectat

Membre des de: dc. des. 08, 2004 11:04 pm
Entrades: 56
Doncs benvinguda Pilarll,
Si et podem donar suport en qualsevol cosa, ja ho saps ...

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. jul. 22, 2008 5:52 pm 
Desconnectat

Membre des de: dj. jul. 17, 2008 3:36 pm
Entrades: 2
Gràcies, ....aniré passant de tant en tant.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. jul. 22, 2008 6:57 pm 
Desconnectat

Pilarll ha escrit:
Gràcies, ....aniré passant de tant en tant.

Doncs ja saps... :)

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: ds. ago. 16, 2008 9:33 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. ago. 16, 2008 3:33 pm
Entrades: 78
Bones! Avui mateix m'he enregistrat. Com que veig que no hi ha un fil per presentacions personals doncs em presento aqui. Tractare d'escriure un post com a mínim cada poc per donar més energia al forúm. Trobo que és molt interessant debatre sobre l'obra d'Hergé...i en cap cas crec que estigui tot dit. Salutacions!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dg. ago. 17, 2008 3:37 pm 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
Bones! Avui mateix m'he enregistrat. Com que veig que no hi ha un fil per presentacions personals doncs em presento aqui. Tractare d'escriure un post com a mínim cada poc per donar més energia al forúm. Trobo que és molt interessant debatre sobre l'obra d'Hergé...i en cap cas crec que estigui tot dit. Salutacions!

Benvingut, scardanelli. Doncs a veure si entre tots, els que estiguem i els que hagin de venir, hi posarem una mica de canya. Et recomano que donguis una ullada als meus fòrums. Una abraçada, nou company!!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Hola
EntradaPublicat: dt. gen. 13, 2009 12:37 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. gen. 13, 2009 12:17 pm
Entrades: 15
Em passa lo mateix amb el meu foro del Billy Joel.
Fel.licitats per la teva web, prou bona.
cromelnordic, et diré que a la gent li agrada molt llegir pero poc participar... es molt mandrosa...

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dg. jul. 12, 2009 9:22 pm 
Desconnectat

Es curiós, els usuaris enregistrats som uns quants, però la participació es molt minsa. Animeu-vos una mica!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dl. maig 10, 2010 9:38 pm 
Desconnectat

Ja fa uns anys que participo molt assiduament a un forum de Tintin en llengua castellana. La activitat és força bona i sempre hi ha coses a dir. M'agradaria molt poder fer el mateix en la meva llengua, que és la d'aquest pais.

No soc soci de Tintincat, per tant no sé el nivell d'activitat de l'altre forum. Però, sense que s'enfadi ningú, penso que el forum "obert" hauria d'èsser la pedra angular de Tintincat.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: dt. maig 11, 2010 3:08 pm 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
Es curiós, els usuaris enregistrats som uns quants, però la participació es molt minsa. Animeu-vos una mica!

A mi m'agradaria participar més sovint, ho dic fermament; el que passa és que (i així serà fins diumenge) tinc molt poc temps per estudiar per causa de varis examens. I estic cremat de tant estudiar, la veritat.

Tinc vàries idees per a Tintincat, per al Forumstoa i per altres llocs... i poc temps per plasmar-ho. I quan tinc temps estic cansat i amb pocs ànims. L'estudi m'absorbeix molt, molt.

A veure si trobo una feina gràcies a aquests $%&#$% d'examens i puc disposar de més temps per a escriure.

Espero que sí.

Salut, nois.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 70 entrades ]  Ves a la pàgina 1, 2, 3, 4, 5  Següent

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :