1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dt. des. 10, 2019 1:05 pm

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Revista Más tren
EntradaPublicat: dg. març 02, 2008 7:29 pm 
Desconnectat

Membre des de: dc. des. 08, 2004 11:04 pm
Entrades: 56
Benvolguts tintinaires,
Us assabento, per a tots aquells que els pugui interessar, que la revista Más ten, dedica, al número 42 que surt demà passat dia 4 de març, un espai específic titulat "Tintín y el tren. Una aventura en 3D".
No us puc comentar res més però els que hi estigueu interessats ja podeu córrer cap el quiosc !

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: Revista Más tren
EntradaPublicat: dl. març 03, 2008 8:17 am 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Joant ha escrit:
Benvolguts tintinaires,
Us assabento, per a tots aquells que els pugui interessar, que la revista Más ten, dedica, al número 42 que surt demà passat dia 4 de març, un espai específic titulat "Tintín y el tren. Una aventura en 3D".
No us puc comentar res més però els que hi estigueu interessats ja podeu córrer cap el quiosc !

Seria molt legítim, però tinc el meu dubte. ¿No faràs propaganda d'aquest número de la revista Mas Ten perquè hi tens algun interès personal, ja sigui econòmic o d'un altre tipus?

En tot cas, jo, pel meu compte, t'agraeixo que ens informis d'això. Ens veiem!!

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. març 03, 2008 7:05 pm 
Desconnectat

Membre des de: dc. des. 08, 2004 11:04 pm
Entrades: 56
Jo, solament em limito a dexar constància del que surt a la venda per si a algú li pot interessar. El meu interés es tenir tot el que es publiqui sobre el nostre estimar Tintín. Tant que les 4 anteriors revistes de Más Tren en les quals es va parlar del nostre estimat heroi, les vaig encarregar a companys tintinaires de Barcelona ja que on visc m'és impossible de trobar-les. Amb aquesta 5à hauré de fer el mateix.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. març 04, 2008 8:03 am 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Joant ha escrit:
Jo, solament em limito a dexar constància del que surt a la venda per si a algú li pot interessar. El meu interés es tenir tot el que es publiqui sobre el nostre estimar Tintín. Tant que les 4 anteriors revistes de Más Tren en les quals es va parlar del nostre estimat heroi, les vaig encarregar a companys tintinaires de Barcelona ja que on visc m'és impossible de trobar-les. Amb aquesta 5à hauré de fer el mateix.

Ah, molt bé. M'ho crec, que tinguis aquest interès; és absolutament verosímil que el puguis tenir. A més, al meu entendre, és bona cosa, ser aficionat al Tintín.

Per cert, has llegit la web Tupé del filòsof? Crec que et podria interessar... Vinga, home, que 10 minutets per veure com és no són res!! En fi, per proposar, que no quedi...

Ah, una pregunta, ja de pas: el nom "Tupé del filòsof" (¿Filòsof?), no m'acaba d'agradar; "tupé" està bé, però "filòsof"... Ara, no se'm acut res millor per posar-hi com a nom. Tu tens alguna idea, per canviar el nom? Petons!!

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: