1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dv. oct. 18, 2019 1:38 am

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 10 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: novedad
EntradaPublicat: dj. jul. 01, 2010 11:45 am 
Desconnectat

Membre des de: dv. gen. 07, 2005 10:20 pm
Entrades: 31
http://www.actuabd.com/+Les-fac-similes ... -en-petit+

Mª Carmen - Can Tonet
www.tintinaire.com

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: novedad
EntradaPublicat: dj. jul. 22, 2010 1:00 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Ma Carmen ha escrit:
http://www.actuabd.com/+Les-fac-similes-de-Tintin-en-petit+

(...)

No sé francès i no sé de què va l'article.

¿Segur que no és fer un nou material de Tintín després de la mort d'Hergé? Hi ha gent en aquest fòrum que creu que això no és possible...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: ds. oct. 16, 2010 12:05 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. ago. 16, 2008 3:33 pm
Entrades: 78
Això no és més que les versions Noir et Blanc en format reduit. No les recomano pas. El millor son els fac-simils mida 31X23, amb llom de tela, guardes antigues, portada mat, sense aquella empipadora fina pel.lícula brillant, paper gruixut etc. Valen 20 euros cadascuna i son altament recomanables. Això si, les heu de comprar a Fnac france, Marquezone o similars. Salut!

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. oct. 18, 2010 12:31 pm 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
Això no és més que les versions Noir et Blanc en format reduit. No les recomano pas. El millor son els fac-simils mida 31X23, amb llom de tela, guardes antigues, portada mat, sense aquella empipadora fina pel.lícula brillant, paper gruixut etc. Valen 20 euros cadascuna i son altament recomanables. Això si, les heu de comprar a Fnac france, Marquezone o similars. Salut!

Em sembla bé el que dius, Scardanelli, de debò. Però la pregunta que he fet a dalt, fa dos comentaris... ¿Podries contestar-me-la potser, si no és molt demanar? Sobre si podria ser crear noves aventures d'Hergé...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. oct. 18, 2010 6:41 pm 
Desconnectat

No, en absolut. No hi haurà noves aventures de Tintín. Les aventures Noir et Blanc son les aparegudes al semanari Petit Vingtieme i Le Soir Jeneusse (tires de periodic). Van de l'any 29 al 46 quan neix la revista Tintín amb Temple del Sol. Els àlbums que coneixem a colors van ésser redibuixats (Congo, america i Cigars) o lleugerament retocats (Orella, Cranc). Ottokar també va ésser redibuixat amb l'ajuda de Jacobs.

És molt recomanable llegir les versions antigues i veure com Hergé va anar redefinit el seu estil.

Salut.

P.D. I per descomptat Illa negra, que te tres versions, dues a color.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. oct. 18, 2010 7:05 pm 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
No, en absolut. No hi haurà noves aventures de Tintín. Les aventures Noir et Blanc son les aparegudes al semanari Petit Vingtieme i Le Soir Jeneusse (tires de periodic). Van de l'any 29 al 46 quan neix la revista Tintín amb Temple del Sol. Els àlbums que coneixem a colors van ésser redibuixats (Congo, america i Cigars) o lleugerament retocats (Orella, Cranc). Ottokar també va ésser redibuixat amb l'ajuda de Jacobs.

És molt recomanable llegir les versions antigues i veure com Hergé va anar redefinit el seu estil.

Salut.

P.D. I per descomptat Illa negra, que te tres versions, dues a color.

Sobre això que no hi haurà noves aventures de Tintín, no faig comentaris (si no es mencionen les aventures pirates, les quals, legals o no, de forma positiva o no, amplien l'obra d'Hergé en certa manera). Fixa't que dius que no n'hi haurà, no si és legal fer-ho o no (no confonguem els termes, almenys, sisplau).

Sobre el que comentes de llegir les versions antigües, almenys prenc nota. Podria ser un bon consell, suposo que sí. No prometo res, però crec que és un bon consell. Sincerament.

Crec que no cal comentar més, per ara.

Bona nit.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. oct. 19, 2010 11:20 am 
Desconnectat

No és legal sense l'autorització de Moulinsart, que son Fanny (vidua d'Hergé) i Nick Rodwell (el seu marit). No hi hauran noves aventures, ficat-ho al cap. Com a mínim fins al 2040-2050 que és quan caduquen els drets. L'única possibilitat que veig és que, quan mori Fanny, Nick decideixi canviar la política de Moulinsart. Però això és molt poc versemblant, i més tenint en compte que Hergé va manifestar públicament que quan moris ell s'acabava Tintin. No respectar ni la voluntat dels morts sería un petit escàndol.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. oct. 19, 2010 11:44 am 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
No és legal sense l'autorització de Moulinsart, que son Fanny (vidua d'Hergé) i Nick Rodwell (el seu marit). No hi hauran noves aventures, ficat-ho al cap. Com a mínim fins al 2040-2050 que és quan caduquen els drets. L'única possibilitat que veig és que, quan mori Fanny, Nick decideixi canviar la política de Moulinsart. Però això és molt poc versemblant, i més tenint en compte que Hergé va manifestar públicament que quan moris ell s'acabava Tintin. No respectar ni la voluntat dels morts sería un petit escàndol.

No m'has explicat res que no sapigués, scardanelli; no he après res de nou. I jo no em posaré res al cap si no vull.

Sé els motius pels quals em penso que això podria no ser com tu dius, però me'ls callaré.

Si el que em penso és absurd o massa improbable (potser és així, però jo no m'ho penso), no sereu tu i la teva valentia, potser, qui em fareu canviar d'idea.

Mantinc el que penso, i et repeteixo que no em dius res de nou, ni res que no es pugui negar que sigui cert; això penso.

Et recomano que no et burlis de ningú. També et recomano que no repeteixis aquests arguments, perquè predic que et tornaré a dir el mateix; i no m'agrada repetir-me, però tampoc sentir-me ofès en el meu punt de vista, per improbable o ridícul que sembli.

I tampoc em sento obligat a explicitar-me, i menys si em sento ofès. L'scardanelli es sent tant segur del que diu...

Voto per no parlar més d'aquest tema.

Si a l'scardanelli no li agrada el que jo penso, ho sento per ell, perquè tenim el mateix dret a dir el que pensem els dos, fins i tot si el que diu un dels dos és molt altament improbable (en aquest cas, admeto que qui té més possibilitats d'equivocar-se, estadísticament parlant, sóc jo). I, insisteixo, que no em torni a dir els mateixos arguments, perquè ja me'ls sé, ja me'ls sabia, i ja veu com no canvio d'idea. I potser no ho faré mai, canviar d'idea, qui sap.

Tinc dret a dir la meva improbable opinió. ¡¡I si els administradors em neguen el dret a opinar, vull saber-ho ara mateix, que no tinc aquest dret!! Parlo seriosament aquest cop, ho juro.

Crec que he dit suficient al respecte... i preferiria moltíssim canviar de tema.

Res més a dir, per ara. Bona tarda, senyors. A reveure.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. oct. 19, 2010 12:10 pm 
Desconnectat

Jajajaja. Com estàn els caps... :mrgreen:

És clar que pots pensar el que vulguis Crom. I que la terra és cuadrada també ho pots pensar, i ho dic seriosament. Jo només t'explico quina és la situació respecte a la possibilitat de publicar noves aventures. Ara ja tens els elements per formar-te la teva opinió, sigui quina sigui :P

Salut!

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. oct. 19, 2010 12:52 pm 
Desconnectat

scardanelli ha escrit:
Jajajaja. Com estàn els caps... :mrgreen:

És clar que pots pensar el que vulguis Crom. I que la terra és cuadrada també ho pots pensar, i ho dic seriosament. Jo només t'explico quina és la situació respecte a la possibilitat de publicar noves aventures. Ara ja tens els elements per formar-te la teva opinió, sigui quina sigui :P

Salut!

Sense comentaris.

A reveure, scardanelli.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 10 entrades ] 

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum