Doncs per mi la película és bona. ¿Perquè demanar-li més? Potser, suposo que és possible, a n'Hergé li hagués agradat i tot. Jo no demanaria molt més. No, seriosament.
En quan als àlbums, per mi, l'Unicorn és bastant bo però no més. I el Cranc és bastant bo en el fons, però no és una gran obra mestra.
Jo opino, almenys pel meu gust, que només el Lotus i pocs més còmics de Tintín són realment obres mestres. Ah, i també opino que el Taurons no està tant malament, per dir-ho simplificadament, companys tintinaires.
Respecto l'obra d'Hergé, però suposo que tampoc moltíssim.
En quan a que la película discrepa de l'original relativament una mica, ¿i què? Per mi, la fidelitat al còmic original no cal que sigui tanta. No sóc un super-purista. Ehem.
Diré una cosa en aquest pàrraf que, els puristes, no el llegiu ni tant sols. Si haguessin fet una película el triple de bona i el triple de infidel al còmic original, a mi potser no m'hagués importat; en tot cas, a mi potser no. No ho dic per broma ni per dir "el que sigui". Psips.
Per lo demés, ja ho parlarem, possiblement.
Bon vespre i bona sort.
Serafí Llantió ha escrit:
Estic d'acord amb tu bitleman, la pel·licula la vaig trobar horrorosa, al principi semblava que anava bé i fins i tot m'agradava la barreja del cranc de les pices d'or i el secret de l'unicorn, però com més avança la pel·licula pitjor es va tornant fins a esdevenir infumable, escenes inventades, exagerades i irreals, com per exemple quan estan a l'avió i el capità es posa a sobre el motor, un guió on hi volen encabir masses coses amb el que destrossen els originals així com excessives escenes d'acció que no aporten res i que podrien haver ocupat desenvolupant més la trama.
Per mi l'única cosa bona del film és la recreació dels personatges i l'ambient que està molt ben fet, esperem que les altres dues siguin millors.