1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dg. ago. 25, 2019 3:51 pm

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 11 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Trailer pel·licula El secret de l'Unicorn
EntradaPublicat: dt. maig 17, 2011 8:05 am 
Desconnectat
Site Admin

Membre des de: dg. oct. 31, 2004 10:34 am
Entrades: 93
Ubicació: Barcelona
Ja ha començat el compte enrere per a l'estrena de la primera de les pel·lícules sobre Tintín dirigides per Steven Spielberg i Peter Jackson. La data de l'estrena és el 26 d'octubre de 2011 (a Espanya l'estrena està prevista pel divendres 28 d'octubre) i ja s'han fet públics els cartells de la pel·lícula i el primer trailer del film.

El trailer es pot veure a la web de trailers d'Apple: http://trailers.apple.com/trailers/paramount/theadventuresoftintin/

Podeu seguir les novetats que es produeixin a través de les webs oficials de Tintin (http://www.tintin.com) i de la pel·lícula (http://www.us.movie.tintin.com/index.php)

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: Trailer pel·licula El secret de l'Unicorn
EntradaPublicat: dt. maig 17, 2011 2:40 pm 
Desconnectat

Membre des de: dv. set. 18, 2009 5:58 pm
Entrades: 21
Ubicació: Tibet
Gràcies, Xavi!

Haig de dir que, d'entrada, era molt crític amb aquesta pel·lícula, però també haig de reconèixer ara que totes aquestes notícies fan molt bona pinta!!

El que desconeixia era que ja s'havia previst una data d'estrena, jo creia que no s'estrenava fins el mes de desembre ... Bé, millor així ...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. maig 17, 2011 6:15 pm 
Desconnectat

Membre des de: dc. des. 08, 2004 11:04 pm
Entrades: 56
Xola Xavi,
La Neus ens en ha passat un en castellà (inclosa la retolació) on no cal el QuickTime:
http://video.es.msn.com/watch/video/las ... o/4pdqn1v0
Salutacions cordials,
Joan

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. maig 17, 2011 8:17 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. oct. 24, 2009 3:27 pm
Entrades: 1
Hola a tothom!

(És el meu primer cop en un fòrum de 1001, després de quatre anys ja tocava... i no sé si s'ha de posar respondre o tema nou)

La qüestió és que estic meravellat amb el tràiler! No podia esperar més. M'ha encantat el poquet que s'escolta de la música del gran John Williams. L'ús de la imatge (com es veia a les fotografies de la revista Empire) és gairabé impecable i respecta molt acuradament les vinyetes d'Hergé. A més, mostra una voluntat d'allnyar-se del públic infantil i buscar-lo més adult amb una estètica fosca (només cal veure els pòsters).
I que coi que si Steven Spielberg n'està al darrera una pel·lícula d'aventures mínimament bona ha de sortir, que ens agradi més o menys als tintinaires serà una altra història. Però pel poc que hem pogut veure, crec que sí en sortirem contents en aquest sentit!

I res que volia saber la vostra opinió, que porteu més anys. Jo sóc jovenet i espero la pel·lícula des de ben petit, abans inclús de saber que hi havia un home que es deia Steven Spielberg i era un gran (tot i ser fan ja d'Indiana Jones).

PD: I que bé que per una vegada el nostre estat sigui Europa i s'estreni a l'octubre com a Europa i no al desembre com EUA!

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. maig 18, 2011 5:28 pm 
Desconnectat

Membre des de: dj. nov. 11, 2004 3:18 pm
Entrades: 86
Ubicació: Brussel·les
Efectivament tot pinta molt bé. Ja sabem que mai serà com en els àlbums, però si s'havia de fer una pel·lícula, que la fes Spielberg és una garantia de qualitat. Esperem que no surti cap "pensador correcte" i la vulgui prohibir perquè hi surten poques dones.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dj. maig 19, 2011 10:29 am 
Desconnectat

Membre des de: dg. des. 02, 2007 7:44 pm
Entrades: 4
Hola a tots:
Reconec que sempre m'habia fet certa por el fet de que algú ( de carn i os ), pogues fer el paper de l'amic TINTIN, pero he de reconeixer, que un cop vist el trailer de la película, m'ha sorpres gratament, reconec que la cosa pinta be, o encara diria mes, la cosa pinta molt be.
Veurem com segueix la casa.
SALUTACIONS !!!

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dv. maig 20, 2011 1:30 pm 
Desconnectat

Membre des de: dv. ago. 01, 2008 4:36 pm
Entrades: 54
m'encanta com pinta tot, n'estic segur que no em decepcionare anant-la a veure, i que hem comprare tot el merchandaising relacionat amb la pel·lícula

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. maig 24, 2011 8:54 am 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Bon dia, gent tintinaire.

Aquest trailer és molt bo. Ja l'havia vist d'abans, però no he pogut resistir la tentació de repassar-lo, i diré que m'he fixat en algun que altre petit detall que abans no havia vist. Per supostat, hauria estat malament no promocionar aquest trailer a Tintincat.

Posant potser només un granet d'arena, però suposo millor això que no pas deixar de posar-lo, el Forumstoa es fa ressò de la película de Tintín; he posat aquest fil del Forumstoa ara no fa encara 15 minuts, lamentable descuit no haver-ho fet jo abans.

El trailer és molt bo, insisteixo en aquest punt, i crec que serà o sembla que serà molt fidel al còmic, el qual és d'agrair.

No sé si és negatiu o innecessari el fet que no serà feta per actors reals en comptes de dibuixos animats... però no es pot tenir tot, i el resultat serà bo, o, en tot cas, jo no ho dubto gens.

Visca Tintín!! Visca!!

Ens veiem, gent tintinaire. A reveure.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. jul. 11, 2011 9:16 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. jul. 18, 2009 5:23 pm
Entrades: 3
Trailer: Una mica fosc. No veig cap línia clara. I en 2 mints ja veig coses inventades. Evidentment, sempre és millor el llibre......

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dj. jul. 14, 2011 9:33 pm 
Desconnectat

Membre des de: dc. des. 08, 2004 11:04 pm
Entrades: 56
Jo tampoc hi veig cap línia clara. Hi veig:
Imatges d'un videojoc d'avui dia. De fet, no hi ha massa diferència entre el/s trailer/s i les del videojoc que ja ens han avançat.
Com sempre, ens haurem d'empassar el cinema que fan als EEUU, que sembla, es el perfecte. Oi?
De fet, hi ha i hi haurà opinions diverses. Les respecto però el que he vist no m'acaba d'agradar.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: ds. ago. 13, 2011 2:50 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Bitelman ha escrit:
Trailer: Una mica fosc. No veig cap línia clara. I en 2 mints ja veig coses inventades. Evidentment, sempre és millor el llibre......

Tot són opinions. Si voleu la meva, jo penso que no ha de ser estrictament fidel al còmic, potser ni molt menys. La película té dret a ser creativa i a tenir entitat pròpia.

Potser molts no estareu d'acord, però aposto per la creativitat pròpia.

A més, penso que, si la película no es fa en format película si no en format còmic (ho dic així suposant que m'expresso prou bé), podria ser que fos una mala película, ¡¡i ho seria justament per culpa de la ultrafidelitat al còmic!! No és el mateix navegar amb un vaixell per mar que navegar amb una barca pel riu... Bé, suposo que expresso bé el que vull dir (que estigueu d'acord o no, ja és una altra història). En Haddock hauria dit: "Mariners d'aigua dolça!!" ;-) .

Jo defenso el dret de la película a tenir autonomia pròpia (bé, fins a cert punt) i, mentre la película no sigui dolenta, poc més demano.

PD: Això no nega, que em sembla veritat a mi, que la majoria d'adaptacions (fins i tot algunes que es podrien considerar molt pròximes a la versió original) solguin ser dolentes. Però així és la vida.

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 11 entrades ] 

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: