1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dl. des. 09, 2019 7:42 am

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 20 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin
EntradaPublicat: dl. abr. 11, 2011 11:28 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:22 pm
Entrades: 50
Ubicació: Barcelona
Crec que fer una pel·lícula de l'aventura lunar seria un error. Prefereixo mil vegades les aventures en què Tintin hi toca de peus a terra.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dt. abr. 12, 2011 8:07 am 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
David ha escrit:
Crec que fer una pel·lícula de l'aventura lunar seria un error. Prefereixo mil vegades les aventures en què Tintin hi toca de peus a terra.

No sé, David... Si puc dir la meva, no veig perquè no hauria de tolerar la teva opinió, la trobo acceptable (segons opino), però a mi les aventures llunars sí que em semblen bastant bé.

Jo sí que crec que fer una película de l'aventura llunar pot ser molt bona idea. Dependrà de com s'acabi plasmant, però jo ho veig amb bons ulls... Quan vegi el resultat que acabi sortint, veurem què en penso aleshores.

I parlant sobre el tema... Les aventures en busca del tresor de Racham el Roig... Són aventures per sota del mar, en bona part. ¿Tampoc t'agraden aquestes aventures, David? I ho pregunto amb curiositat, no per voler gens faltar al respecte. No sé, la opinió que puguis tenir m'interessa, potser només per xafarderia; i si potser me la vols dir...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dj. abr. 14, 2011 11:23 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:22 pm
Entrades: 50
Ubicació: Barcelona
cromelnordic ha escrit:
I parlant sobre el tema... Les aventures en busca del tresor de Racham el Roig... Són aventures per sota del mar, en bona part. ¿Tampoc t'agraden aquestes aventures, David? I ho pregunto amb curiositat, no per voler gens faltar al respecte. No sé, la opinió que puguis tenir m'interessa, potser només per xafarderia; i si potser me la vols dir...

Doncs sí, l'aventura del tresor és potser la meva preferida. I és cert, tampoc hi toca de peus a terra :lol:

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dv. abr. 15, 2011 3:24 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
David ha escrit:
cromelnordic ha escrit:

Doncs sí, l'aventura del tresor és potser la meva preferida. I és cert, tampoc hi toca de peus a terra :lol:

No entenc perquè t'agraden més els regnes submarins que els de la lluna... però tampoc cal que ho entengui... Suposo que és una qüestió de gustos.

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. oct. 31, 2011 11:47 am 
Desconnectat

Membre des de: dc. març 04, 2009 8:33 am
Entrades: 19
Ep, no sé si he trobat el fil oportú, però buscava algun post on es comentessin les impressions dels tintinaires sobre la pel·lícula. Hi ha algun tema obert al respecte? Si no és així, què us sembla aquí?

Per ara ja tenim estrenada EL SECRET DE L'UNICORN (que utilitza l'argument del còmic homònim i algunes idees de EL TRESOR DE RACKHAM EL ROIG i situacions de EL CRANC DE LES PINCES D'OR). Veient l'èxit inicial del film, se suposa que el seguiran un film que compili la recerca submarina de EL TRESOR DE RACKHAM EL ROIG i situacions argumentals de LES BOLES DE CRISTALL i EL TEMPLE DEL SOL. La història culminaria aquesta trilogia inicial amb un capítol que uniria els arguments d'OBJECTIU LA LLUNA i HEM CAMiNAT DAMUNT LA LLUNA. Més enllà, ja es veurà. A mi personalment m'agradaria algun film dedicat a l'entorn de EL LOTUS BLAU i una seqüela amb TINTÍN AL TIBET, però en fi...

Bé, i què en penseu de la primera pel·lícula? Àgil i dinàmica, en diria jo, però perdent part de l'esperit d'Hergé en alguns aspectes, mantenint-se bé en d'altres. A títol personal he de dir que no m'agrada la imatge d'en Milú (trobo que té un morro molt gros, antiestètic, que l'aproxima més a les versions animades d'Scooby Doo que no pas al que hauria de ser). La resta en general m'ha convençut força com per passar una bona estona. (La música també m'ha decebut. Sobretot als títols de crèdit! El tema original de EL LLAC DELS TAURONS o el film EL TEMPLE DEL SOL li donen mil voltes!)

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 20 entrades ]  Ves a la pàgina Anterior  1, 2

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca:
Salta a :