|
Mostra les entrades sense resposta | Mostra els temes actius
Autor |
Missatge |
tintinoleg
|
Assumpte de l’entrada: Trilogia Tintin Publicat: dc. març 30, 2011 5:30 pm |
|
Membre des de: dv. ago. 01, 2008 4:36 pm Entrades: 54
|
Tots sabeu que volen fer una trilogia de Tintín, la primera pel·lícula ja és segur que serà Tintin el secret de l'unicorn, però algú sap quines seran les altres dues?
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
scardanelli
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dc. març 30, 2011 7:14 pm |
|
Membre des de: ds. ago. 16, 2008 3:33 pm Entrades: 78
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
tintinoleg
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dc. març 30, 2011 9:19 pm |
|
|
Si fos aixi no farien mes de tres pel·licules?
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
cromelnordic
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dj. març 31, 2011 3:59 pm |
|
Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm Entrades: 503
|
scardanelli ha escrit: La dupla lunar (...) ¿Suposo que et refereixes a la bi-logia de Tintín formada per "Objectiu, la lluna" i "Hem caminat damunt la lluna", oi?
_________________ Que passis un bon dia i que tinguis sort. Visquen Tintín i Hergé.
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
scardanelli
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dj. març 31, 2011 9:42 pm |
|
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
tintinoleg
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dv. abr. 01, 2011 7:52 pm |
|
|
Per tant seran Dos en uno?
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
cromelnordic
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dv. abr. 01, 2011 9:07 pm |
|
|
tintinoleg ha escrit: Per tant seran Dos en uno? Això també em pregunto jo, scardanelli... És que no ho acabo d'entendre.
_________________ Que passis un bon dia i que tinguis sort. Visquen Tintín i Hergé.
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
scardanelli
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dv. abr. 01, 2011 9:33 pm |
|
|
... ... ... A veure nois...la peli que s'està fent es un mix de Cranc (presentació Haddock), Unicorn i Rackham. Un altre peli serà Objectiu:La lluna + Hem caminat damunt la lluna, que com tots sàbem aquest dos álbums son una sola historia. I 7boles-Temple idem. Ara? 
_________________ La meva col·lecció: http://stratonefh22.jimdo.com/ Blog: http://stratonefh22.blogspot.com/
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
cromelnordic
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dv. abr. 01, 2011 9:37 pm |
|
|
scardanelli ha escrit: (...) A veure nois...la peli que s'està fent es un mix de Cranc (presentació Haddock), Unicorn i Rackham. Un altre peli serà Objectiu:La lluna + Hem caminat damunt la lluna, que com tots sàbem aquest dos álbums son una sola historia. I 7boles-Temple idem. Ara?  Sí, crec que no queden més dubtes. Almenys, no per part meva. Salut, scardanelli.
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
tintinoleg
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dv. abr. 01, 2011 11:10 pm |
|
|
Per part meva tampoc 
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
cromelnordic
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: ds. abr. 02, 2011 6:54 am |
|
|
tintinoleg ha escrit: Per part meva tampoc  Doncs, si ningú té més a objectar al respecte, ja has resolt un dubte, scardanelli. I a una altra cosa la pomposa (expressió meva que equival, almenys en certa manera, a la castellana "y a otra cosa mariposa").
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
Aristides_Llepafils
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: ds. abr. 02, 2011 7:39 pm |
|
Membre des de: dj. nov. 11, 2004 3:18 pm Entrades: 86 Ubicació: Brussel·les
|
Scardanelli, no és tan segur això de la lluna, el 7 boles-Temple segurament, però per la tercera també es comenta un mix entre Lotus Blau i Tibet, amb en Txang de protagonista i unint les dues històries.
_________________ Vigileu les carteres, qui avisa no es traïdor.
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
cromelnordic
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: ds. abr. 02, 2011 7:43 pm |
|
|
Aristides_Llepafils ha escrit: Scardanelli, no és tan segur això de la lluna, el 7 boles-Temple segurament, però per la tercera també es comenta un mix entre Lotus Blau i Tibet, amb en Txang de protagonista i unint les dues històries. Té molt bona pinta això que dius, Aristides...
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
scardanelli
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: ds. abr. 02, 2011 10:24 pm |
|
|
Aristides_Llepafils ha escrit: Scardanelli, no és tan segur això de la lluna, el 7 boles-Temple segurament, però per la tercera també es comenta un mix entre Lotus Blau i Tibet, amb en Txang de protagonista i unint les dues històries. Ah si? Doncs això no ho sabía... Jo penso que no és segur ni que facin tres pelis. Si la primera no funciona a taquilla, dubto que en facin tres...Potser si que un viatge a la lluna ara no te l'impacte que tenía als anys 50, però m'hagués agradat veure l'aventura lunar al cine...
_________________ La meva col·lecció: http://stratonefh22.jimdo.com/ Blog: http://stratonefh22.blogspot.com/
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
cromelnordic
|
Assumpte de l’entrada: Re: Trilogia Tintin Publicat: dg. abr. 03, 2011 10:36 am |
|
|
scardanelli ha escrit: Aristides_Llepafils ha escrit: Scardanelli, no és tan segur això de la lluna, el 7 boles-Temple segurament, però per la tercera també es comenta un mix entre Lotus Blau i Tibet, amb en Txang de protagonista i unint les dues històries. Ah si? Doncs això no ho sabía... Jo penso que no és segur ni que facin tres pelis. Si la primera no funciona a taquilla, dubto que en facin tres...Potser si que un viatge a la lluna ara no te l'impacte que tenía als anys 50, però m'hagués agradat veure l'aventura lunar al cine... Home scardanelli... si vols la meva opinió, tot i que només és una intuició meva, tractant-se d'un còmic com en Tintín, que té un gran èxit arreu del món, trobo molt probable que, almenys la primera película, sigui un gran èxit o, almenys, es comercialitzi prou bé. Insisteixo en que he dit "molt probable". O és com ho argumento jo... Bé, dews, salut.
|
|
Torna a l’inici |
|
 |
Qui està connectat |
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |
|
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum
|
|
|