1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dv. juny 23, 2017 3:30 pm

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: trilogia de tintin
EntradaPublicat: dv. oct. 10, 2008 7:14 pm 
Desconnectat

Membre des de: dv. ago. 01, 2008 4:36 pm
Entrades: 54
Hola, companys

que creieu que passaras amb la trilogia de tintin que ara diuen que no ho volen fer?

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: trilogia de tintin
EntradaPublicat: dv. gen. 13, 2012 5:51 pm 
Desconnectat

Membre des de: dc. març 04, 2009 8:33 am
Entrades: 19
Bufa! Fa temps que vas comentar això, eh? I per ara ja tenim el "primer" capítol! Vejam què passa amb la continuació... No sé, crec que els ha funcionat econòmicament, però no sé si als EUA ha tingut prou eufòria com per fer-ne més. Per mi que en vagin fent, que aquest rebombori tintinaire que s'ha viscut no em desagrada gens!

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dl. gen. 16, 2012 12:36 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
Doncs jo opino que en teoria han promès completar la trilogia. No crec que retirin la promesa com si mai hagués existit, però mai se sap. Jo junto els dits perquè es faci la trilogia realment...

Han fet la primera película, ja ha estat en els cinemes, és evident, i en teoria es suposa que en faran les altres dues parts. Jo confio en que les faran, no veig perquè pensar que no podrà ser així.

I espero que, en les altres dies películes, els Dupond també tinguin un paper almenys remarcable. És una de les coses que espero fermament, no pas la única.

Res més per ara. A reveure i sort, tintinaires. ¡¡Jo encara diria més!!

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dj. març 08, 2012 2:15 pm 
Desconnectat

Bé, fa poc (a finals de gener, diria) es parlava de la segona pel·li de Tintín "by Jackson and Spielberg". En aquest cas la supervisió la faria en Peter Jackson i es basaria sobretot en el còmic de L'AFER TORNASSOL. M'ha sorpès, això! Jo donava per fet que tornaríem al Temple del Sol, i les dues últimes notícies parlen de l'Afer Tornassol i de la Lluna! Bé, bé, a veure amb què ens sorprendran...

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. maig 02, 2012 1:00 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. gen. 28, 2012 10:58 am
Entrades: 43
Aralforn ha escrit:
Bé, fa poc (a finals de gener, diria) es parlava de la segona pel·li de Tintín "by Jackson and Spielberg". En aquest cas la supervisió la faria en Peter Jackson i es basaria sobretot en el còmic de L'AFER TORNASSOL. M'ha sorpès, això! Jo donava per fet que tornaríem al Temple del Sol, i les dues últimes notícies parlen de l'Afer Tornassol i de la Lluna! Bé, bé, a veure amb què ens sorprendran...

Espero que la sorpresa que tu menciones, Aralforn, sigui agradable... però jo predic que ho serà... ehem...

En tot cas, es suposa que en la següent película d'aquesta saga, l'assumpte del tresor de Rackham el Roig encara no està pas resolt del tot, de manera que s'ha de solucionar d'una manera o altra, si no es vol trencar la continuïtat ja prevista entre les películes. Ara es tenen els pergamins, però encara falta per recuperar, si no tot el tresor, sí almenys una part considerable del mateix, alhora que el vaixell enfonsat de l'Unicorn, que segueix com si res (almenys fins ara) al fons del mar.

Alguna cosa em diu que és alegrement inevitable que en Tornassol aparegui com el nou tintinaire (dels sis principals, que són Tintín, Milú, Haddock i els dos Dupond, només en Tornassol encara està per aparèixer en aquestes películes... encara...). Bé, benvingut sigui, serà una sorpresa molt mona veure aparèixer en Tornassol... bé, volia dir "molt bonica"...

Ja en parlarem.

Bona tarda, gent.

Facebook: Mark Corbera Mestres .

Lletra Perenne: ca.lletra-perenne.wikia.com

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. gen. 22, 2014 11:12 am 
Desconnectat

Bé, el senyor Jackson ha declarat que després dels hòbbits tornarà a visitar en Tintín!

Esperem que comenci amb l'aventura del tresor concloent-se i introdueixi en Tornassol com pertoca abans de qualsevol altra història de farciment...
:)

Torna a l’inici

EntradaPublicat: dc. gen. 22, 2014 1:38 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. gen. 28, 2012 10:58 am
Entrades: 43
Aralforn ha escrit:
Bé, el senyor Jackson ha declarat que després dels hòbbits tornarà a visitar en Tintín!

Esperem que comenci amb l'aventura del tresor concloent-se i introdueixi en Tornassol com pertoca abans de qualsevol altra història de farciment...
:)

Jo també ho espero, és a dir, espero sincerament que l'aventura del tresor es conclueixi trobant el tresor i, també, presentant el senyor Tornassol.

I també espero que la nova película, entre altres coses, no descuidi els Dupond (no els va descuidar en la primera no), i que tracti degudament el Tintín, el Milú i en Haddock. Jo crec que en la primera película això es va aconseguir notablement, almenys per al meu gust almenys.

Ja sé que hi haurà qui no estarà d'acord amb mi, però jo penso que la película "El Secret de l'Unicorn", sense ser perfecta (ben poques coses ho són) és molt digna de Tintín i del seu món, si bé (per a mi això no és problema; en tot cas, per a mi no) ha hagut d'adaptar-se un tant al món de Hollywood. Bé, ja sabeu el que diuen, "o tempora o mores".

Ja he dit el meu comentari. Res més per ara. Bona tarda. Que vagi bé.

Facebook: Mark Corbera Mestres .

Lletra Perenne: ca.lletra-perenne.wikia.com

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 7 entrades ] 

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum