1001.cat

1001.cat

1001, associació catalana de tintinaires

Hora i data actual: dc. juny 19, 2019 10:49 pm

Totes les hores són UTC

Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 
Autor Missatge
 Assumpte de l’entrada: Tintin i l'Art-Alfa
EntradaPublicat: dg. juny 29, 2008 4:28 pm 
Desconnectat

Membre des de: dj. abr. 13, 2006 9:09 pm
Entrades: 16
Ubicació: Arraona
M’estic rellegint l’àlbum de “Tintin i l’Art-Alfa” i m’he fixat en un detall que abans m’havia passat desapercebut i que suposo que la majoria ja heu detectat.

A la pàgina 2 del de Joventut (7 de Casterman) la Castafiori li diu a Tintin per telèfon que anirà a passar un dies a casa el mag Endaddine Akas a Eivissa.... mentre que més endavant, pàgina 31 del de Joventut (73 de Casterman) Tintin li diu al capità que a on li va dir la Castafiori que anava era a la illa d’Ischia (costa napolitana).

M’imagino que no va tenir temps de modificar la primera referència o hi ha alguna altre explicació?

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada:
EntradaPublicat: ds. jul. 05, 2008 9:33 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
No tinc ni idea, no seré jo qui et resolgui aquest dubte... Potser la resposta és la que tu dones...

És un dubte interessant, això sí... Reconec que, malgrat haver-me llegit L'Art Alfa, no havia caigut en aquest detall... Alguna cosa notava extranya en el còmic, però no havia caigut del tot en que era aquesta...

Gràcies per l'aclariment.

Salut!!

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: Tintin i l'Art-Alfa
EntradaPublicat: dv. jul. 11, 2008 9:31 pm 
Desconnectat

Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:22 pm
Entrades: 50
Ubicació: Barcelona
Ciceró ha escrit:
M’estic rellegint l’àlbum de “Tintin i l’Art-Alfa” i m’he fixat en un detall que abans m’havia passat desapercebut i que suposo que la majoria ja heu detectat.

A la pàgina 2 del de Joventut (7 de Casterman) la Castafiori li diu a Tintin per telèfon que anirà a passar un dies a casa el mag Endaddine Akas a Eivissa.... mentre que més endavant, pàgina 31 del de Joventut (73 de Casterman) Tintin li diu al capità que a on li va dir la Castafiori que anava era a la illa d’Ischia (costa napolitana).

M’imagino que no va tenir temps de modificar la primera referència o hi ha alguna altre explicació?

La Castafiore sempre es confon amb els noms, oi? Al pobre Haddock l'anomena de mil maneres diferents i mai l'encerta.

Torna a l’inici

Assumpte de l’entrada: Re: Tintin i l'Art-Alfa
EntradaPublicat: dt. jul. 15, 2008 7:40 pm 
Desconnectat

Membre des de: dt. des. 12, 2006 3:44 pm
Entrades: 503
David ha escrit:
(...)

La Castafiore sempre es confon amb els noms, oi? Al pobre Haddock l'anomena de mil maneres diferents i mai l'encerta.

Fins i tot, en una ocasió, la Castafiore diu que el nom de Haddock comença "per A", no sap ni que s'escriu amb H... ¡¡La seva torpesa amb els noms ratlla lo irreal!! En fi, coses de l'art de les vinyetes...

Torna a l’inici

Mostra les entrades dels darrers:  Ordena per  
Publica un nou tema Respon al tema  [ 4 entrades ] 

Totes les hores són UTC

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

No podeu publicar temes nous en aquest fòrum
No podeu respondre en temes d’aquest fòrum
No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum
No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum

Cerca: